You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
jd awek uitm shah alam
Monday, October 10, 2011 @ 11:39 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum
waalaikumsalam b...
setelah 20 minit bermsg.....
yg..b teringin sgt nak rase cm dak uitm yg ade awek
pas kls ..jumpe awek...p makn mlm2...
dr sem 1 smp nak kat sem 8
x dpt2 nak rase tu semue..

maka..dgn perasaan cian kat si die
aku ponteng kls ib pde ary jumaat dan
trus melyangkan diri ke uitm shah alam
sebenarnye mls nak p
tp demi nak tunaikan hasrat si die aku turun jugak

naek bas kol 3 ptg
smp di terminal s.a seksyen 17
aku diambil oleh si die dan dibawa tros ke
kolej teratai 2 (tmpt kwn aku)

malam itu dapt lah buat kali pertma dinner ngan awek uitm s.a
hehehehe
dinner together with fara n her bf
kt klate piao
slpas itu aku ke ict berdua2an ya ngan si dia

pagi sbtu pula..
kami bergegas ke sunway piramid
tetapi di thn oleh pk cik polisi
road block
katenye ad xde lesen moto cme ade lesen kete
bodohnye ko polis
aq yg pompoan pon ade lesen b2 n D.
xkan suami aku xde

slps 3jam di sunway ..
kami gerak ke plaza alam sentral
melihat konsert AIM 2011
dan menyambung shopping ku
dan diakheri dgn balik ke mlake pde pukul 5ptg..


antara ayat2 hazli n aku yang wat aku terpk 2 kali------>

* b..syg nye rambut ok x? make up comot x?*
#syg...apsal syg nak risau sgt dgn semue tu...kan syg dgn b skrg..wt pe nak cantek2?#
*syg kan perempuan*
#xyah nak chantek2 sgt yunk..b ade kt sblh syg ni haa #
*yela b*
#yunkk....syg chantek la yunk..wt b geram la#
-----malu2 smbl tarik tgn suwo blanje mkn------







Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Stuff Links



tagline
pls give me the happiness.

Round of applause
Template by : | SUZIYANA
Background :
SUZY
#Don't remove this
#Don't ripping