You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
jodoh kita Rahsia Allah
Wednesday, August 17, 2011 @ 8:05 PM | 0 Comment [s]



semalam...
my buddy im kat fb
dup dap dup dap
die tny pasal NOV ni
jadi x??
huhuhu
sumpah aku x ingat lgsg pasal perancangan nak "bertunang"
setelah byk perkara yg berlaku
aku maken matang untuk membuat keputusan
org kate bru tunang tp nth knape aq rase tunang pun merupakan 1 cabaran yg cukup
besar.
slain x yakin pde diri sendiri aku juga takut kalau yg dpn mate aq ini bkn jodoh ku
tp hny persinggahan sebelum bertenu dengan si jodoh




buddy aq ni sgt baek
kaya dgn ilmu2 ALLAH
aku beruntung dpt buddy cam dia..
antara ayat2 nya smalm tentang JODOH ini
macam di bawah ini


menurut nya,
:)Cinta manusia itu urusan Dia~
Tetapi cintakan Dia itu urusan kita.
Jangan disibukkan dengan urusan Dia, sedangkan urusan kita sendiri tidak terjaga.
insyaAllah,yakin dgnNya k:)


aku makin percaya diri
bak kata org2 alim ulama'

KALAU KITA BERHARAP PADA CINTA MANUSIA KITA AKAN KECEWA
TAPI
KALAU KITA BERHARAO PADA CINTA ALLAH KITA X KAN PERNAH RASA KECEWA






Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Stuff Links



tagline
pls give me the happiness.

Round of applause
Template by : | SUZIYANA
Background :
SUZY
#Don't remove this
#Don't ripping