You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
anak ape kah aku ini!!
Saturday, March 26, 2011 @ 8:21 PM | 0 Comment [s]

dr pagi aq berjimba dgn seorg hamba Allah
tiba2 satu panggilan diterima
aku lihat "ya calling"
dengan perasaan seperti selalu aq angkat
"ye dekya..nape?"
"kakji,ko lupe ae arini ari jadi abah"
aku dgr semue lotehan nye dan taktala bunyi tut tut.
air mate aku pon jatuh satu persatu di saksikan hamba2 Allah di Pizza Hut
hazli bertanye "nape ni syg?"
"b..syg x ingat langsung ari ni ari jadi abh"
air mate maken deras
"nape syg ley lupe ari jadi abh ari ni?? jahat nye syg!!"
dr kecik x pernah aq lupe ari lahir abah ku
tp tahun ini aku lupekan nya
baru 2 hari lps abah call tny aku apa khabar dan tny duit cukup x
YA ALLAH..TERASA HINA SGT DIRI INI BILA FIRST TIME AKU LUPE AKAN TARIKH INI
walaupun aku x berkesempatan sambut nye
tp biase nya aku akan sedekahkan surah yassin pade abh
tp tahun ini..aku lupe semuenya!
"syg..call la abh sekarang"
aku jawab abah kat singapore..off nset
"t syg cpt2 wish abh tau"..pesanan hazli sebelum kami berpisah tok ari ini...


ya allah,aku sgt menyayangi abah ku ya allah..
terlalu byk pengorbanan nye ya allah
jaga lah dia seperti mana kau menjaga ku di sini
jgan la kau memberi dugaan yang terlalu berat pade nya ya allah
panjangkan lah umurnya ya allah
sekiranya kau melihat kebaikan dlm diriku ya allah, itu semua adalah apa yg tlh dia ajr padaku
dan sekiranya kau melihat keburukan dalam diriku..itu adalah salah diriku dan bkn ayahku..
berkatilah ayah ku ya allah
aminnn







Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Stuff Links



tagline
pls give me the happiness.

Round of applause
Template by : | SUZIYANA
Background :
SUZY
#Don't remove this
#Don't ripping