You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
kuji yang BARU!!
Thursday, December 2, 2010 @ 6:05 PM | 1 Comment [s]


blog baru,
tuan pon baru la...

maksud aku tuan baru bkn " aku" (kuji) da tkr hak milik blog nih
cume aku nak jadi kuji yang baru dari
semue aspek yg -ve tkr ke +ve
15th nov 2010
genap lah umo aku 20 taun..
so aku da perlu lebih matang dari selalu..
aku byk sgt pengalaman yang manis or pahit yang aku da tempuh sepanjang 20 thn ni
aku percaya semue kejadian itu ade hikmah nye
aku sgt gembira dengan idup ku skrg~
aku epy disamping org2 tersayang
family aku
house-mate baru aku
rakan2 kls di uitm (2011)
kawan2 aku yg aku sgt sayang mereka walaupun jauh dimata..
disamping tuh semue ..aku selalu didampingi oleh kakanda ku hazli haini
aku telah paham dgn kehidupan kini
aku cume ikhlas berkawan dgn siapa saja tanpa ade ape2 nawaitu jahat//
mungkin tidak semue yang senang dengan apa yang kita ada
tp percayalah..iklas kan aty tok menerima segala kelebihan dan kekurangan khalifah ALLAH yang laen...
aku sayang akan ape yang aku ade sekarang,
yang sudah meninggalkan aku..aku hny harp die juga dpt kegembiraan spt ku
yg ade disampingku skrg,,aku akan menjaga mu sepenuh jiwa ku..






jgn terlampau membenci seseorg kerana ia akan bertukr kpd sayang~

pen merah pen biru, u marah i <3>






I LOVE YOU ALL


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Stuff Links



tagline
pls give me the happiness.

Round of applause
Template by : | SUZIYANA
Background :
SUZY
#Don't remove this
#Don't ripping